My blog .

- my feelings box - . -

vineri, 30 august 2013

Aşa gândesc

Oh , cât de mult pot să mă adâncesc
deşi greşesc ,
poate din cauză că îmbătrânesc
dar piese din prezent lipsesc 
sună a dramă , ceva grecesc
Dar din al meu drum nu mă opresc 
cu ochii noi vise ţintesc 
o nouă viaţă nu cerşesc.
Uite şi tu rima cum o lovesc 
cu câtă cruzime un nou vis privesc 
şi ţin să-ţi amintesc 
ca eu nu mă potolesc 
Din când în când încep să mă prostesc
să mă las ghidată de un joc copilăresc .
Sentimente pe sticlă citesc
prea multe lacrimi nu folosesc
Încep să ameţesc
şi nu e nimic actoricesc,
Alături de tine vreau să cresc.
Mintea încep s-o răcoresc
într-un mod şoricesc,
Mi se pare ceva firesc
şi ţie încerc să-ţi dovedesc
că eu chiar te iubesc.
Nu aberez,prostii nu vorbesc
iar pe tine nu te amăgesc .
sunt un soricel cu chip femeiesc
iar tu mă faci să zâmbesc.
E cât se poate de omenesc
nu am să te părăsesc .
A început cu-n val prietenesc
tranformându-se in ceva zeiesc.
jur ! nu vreau să te rănesc
cu ploile n-am să mă războiesc.
Iar dimineaţa când mă trezesc
în al meu gând eu te topesc.
inima ţi-o cuceresc
iubire îţi dăruiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu