My blog .

- my feelings box - . -

joi, 3 iulie 2014

Nu ştiu să iubesc

Mi-aş vinde inima doar ţie 
Să-ţi dau fericirea în petale o mie ,
Dar tot nu mi s-ar părea îndeajuns
Să-ţi arât cât de mult în suflet mi-ai pătruns.
Te-aş ridica pe cei mai înalţi nori 
Să simţi că alături de mine poţi să zbori,
Şi ţi-aş scrie zâmbete pe chip pân`aş murii
Fără să-mi pese că tu lacrimi mi-ai putea oferii..
Şi tot mi s-ar părea banal
Să-ţi arăt dorinţa mea stradal ,
Să te am doar pentru mine aş vrea 
Tu eşti mândria ce-mi divide iubirea.
De ţi-aş pune la picioare lumea,universul
Alea ar fi doar sentimentele ce le dau sensul..
Eu nu ştiu să iubesc ca un oricine 
Când tu eşti totul pentru mine.
Să te alint ? să te amăgesc în dulce ?
Când eu ştiu că asta departe nu duce ..
Te arăt lumii în metafore absurde 
Căci tu nu eşti doar sufletul ce se ascunde .
Mă simt nebună când nu-ţi ştiu privirea
La cât e de scumpă,as plăti-o în rate,să nu rămân cu amăgirea.
Dar tu iartă-mă că nu ştiu să iubesc 
Orice aş face simt că greşesc .
Tot ce ţine de tine e prea uimitor
Cum aş putea să-ţi demonstrez fără să clachez în ton plictisitor,
Te iubesc să-ţi scriu o carte ?
Când ştiu că tu ai citii doar o parte ..
Te iubesc să aştern pe cer litere de fum ?
Ele dispar , lăsând în urma lor doar scrum..
Iubirea noastra nu e efemeră 
E dincolo de ce toţi muritorii speră,
Sunt rea, dar eu în tine văd o eternitate 
Nu iubirea până la moarte.
Şi mă repet doar pentru tine 
Nu ştiu să iubesc cum o face oricine 
Aspir dincolo de posibilitate 
Nu caut scuze când imposibilul la uşă-mi bate.



Un comentariu: